[ överraskning i postlådan! ]

goddagens kära läsare
har legat hela morgonen och sett massa vänneravsnitt. och jag sov en timma innan. men jag var helt död när jag skulle gå upp. ville bara sova meeeer. men om jag ska vända dygnet måste jag hålla ut till ungefär 9 ikväll då jag kan lägga mig i min nybäddade säng :) mmm!

se vad som låg i min postlåda när jag var ute och hämtade posten! mina voodolls! skitsöta är dom. mihi. jättenöjd med dom. dom ska få hänga på min nyckelknippa. får hoppas dom ger en nå tur nu då. är det någon som har en sådan, och märkt skillnad sen dom fick den? hade varit skoj att veta :] ha.

nu ska jag gå och fixa något att äta. är superhungrig! nästan så jag mår illa. har migrän också. och jag kan ju inte sova bort den, så det är lite jobbigt... ska städa det sista i lägenheten så det blir klart nån jävla gång! puss dolls.


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0