[ tidsfördriv ]

Dom senaste 48 timmarna har du haft...
...ett seriöst samtal:
jo. med mamma.
...kramat någon: jaaa-aa.
...bråkat med en kompis: hm nej.

Antingen eller:
kallt eller varmt:
varmt förfan!
blått eller rött: rött.
regn eller snö: regn. så jävla mys!
ge eller få: ge mest. beror på i vilket sammanhang ;)
ull eller bomull: bomull.
rosor eller tusenskönor: rosor.
historia eller vetenskap: inget helst, tack.
matte eller engelska: engelska isåfall.

Har du någonsin:
hoppat bungejump:
nope.
fått dig själv att kräkas: mjo.
nakenbadat: not yet.
varit kär: jo, TYVÄRR.
börjat gråta för att få som du vill: mm. bortskämd.
ätit sushi: ALDRIG.
stått på scen: oja. älskade de när jag va yngre.
varit med om en bilolycka: hm. nej.

Extra grejer:
vad använder du för shampoo: byter en del. men har alltid herbal essences balsam eller vafan det heter.
vad är du mest rädd för: spindlar. döden. att bli sårad. att bli ensam. att någon nära till mej dör.
vad lyssnar du på just nu: takida - curly sue [unplugged] ♥
vilken bil skulle du vilja ha: en rosa :)
vem fick du senast sms från: sara :)
vart vill du gifta dig: vart? hm. på någon strand i solnedgången. utomlands. eller central park i new york.

Övrigt:

vad gjorde du förra sommaren: bodde i hus med n, slöade mest, umgicks mycke me maria  & mikael :)
vad gör dig riktigt förbannad: vet inte. mycket. skitsnack, falska människor, när någon ljuger och sårar.
roligast: MYCKET. orka räkna upp..
svär du för mkt: mer än va jag tänker på ...  det märkte jag på midsommar. haha :)
vad har du för byxor just nu: no-one. har kjol.
vilken färg har dina trosor: blåa.
vad var det sista du sa: hejdå till mamma & pappa.
vad är brevid dig just nu: lady ligger breve. min mobil & ett tomt glas. yodas spruta också.
hur ser ditt skrivbord ut : har inget.
vad var det sista du åt: lunchbuffe på en restaurang i stan. ris, kyckling me currysås. mums.
vem vill du spendera resten av ditt liv med: david, tyvärr. men det kommer nog aldrig hända... nära & kära <3 mina djur.
har du en lavalampa: hade. vetifan va den tog vägen...
hur är vädret just nu: soligt och fint.
vad gjorde du i går natt: igår natt? hm. sov i en husvagn.
vem pratade du senast med på telefon: papps.
vad gör dig glad: vet ej. mina vänner och mina djur. att må bra.
vart vill du åka: överallt och ingenstans typ.
vill du ha barn: mm.
hur mkt är klockan just nu: 17:41.
vad ska du göra nu: duscha och lägga mej. astrött.
pizza eller choklad: BÅDA!!!!!!!
guld eller silver: guld.
dagens köp: inget.

Kommentarer
Postat av: marre

förlåt men hur kan du vilja dela ditt liv med nån du inte känt så länge? eller har jag fel, det verkade ju bara som de va ett snabbt förhållande som gick snett typ!

2008-07-21 @ 23:26:40

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0