[ träning och sen skräpmat på det! jajamen! ]



allåååå!


hahaha. fan också. jag och a var ju duktiga och gick ut och powerwalkade en timma innan... sen gick vi hem till swahn för roy va där. sen fick a rycket och blev sugen på pommes och hamburgare. och självklart gjorde hon mej sugen också för jag hade inte ätit middag än och var superhungrig. det slutade med att vi drog till eksjö och köpte kebab med mos. och det va gooooooott! mwhahaha. men iof, det förbänner ju 1 ½ timma - 2 timmar efter träning, så .. no hard feelings.

skulle varit i sängen för 2 timmar sen. men jag kom innanför dörren halv 10 och sen har jag pratat med sara ( du är guld värd ). nu ska jag springa ut och rasta hundarna den sista gången för ikväll. sen blir det 'how i met your mother' att somna till. vad annars? hah.

godnatt dolls

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du powerwalkat i 1 ½ timme, så förbränner du ca 350 kalorier. Äter du kebab med mos ute på pizzeria så får du i dig ca 1000 kalorier. Så jag skulle inte ha så gott samvete om jag var du. :)

2008-07-17 @ 11:01:51
Postat av: Sarah

Har du powerwalkat i 1 timme, så förbränner du ca 350 kalorier. Äter du kebab med mos ute på pizzeria så får du i dig ca 1000 kalorier. Så jag skulle inte ha så gott samvete om jag var du. :)

2008-07-17 @ 11:01:56

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0