[ a list to do ]

10 favoriter
Dialekt: skånska. göteborgare pratar fint också.
Mat: fliseryds kebabrulle.
Låt: too close for comfort & reason to cry just nu.
Tecknad figur: eeh .. mimmi pigg?
Sport: räknas dans? isåfall dans. och fotboll.
Komiker: magnus betnér och pablo fransisco, björn gustavsson är rolig också, med glöggen. hahaha :)
Veckodag: friday all the way baby.
Glassmak: b&j brownie ... glassen.
Soloartist: james blunt är grym. jessica simpson. celine dion.

9 för tillfället
Humör:  halvtrött, seg och ont i magen.
Tanke: jag tänker på d. vem annars ... suck.
Kläder: blå hotpants & ett vitt snobbenlinne.
Bakgrund: en bild på mej & alexandra.
Känsla: tomhet.
Tid: eeh.. strax innan 3 på natten. jag är nattuggla om ni inte märkt det. höhö.
Bästa sak: jag har 'how i met your mother'-maraton & det är bäst.
Irritationsobjekt: djuren. alla jagar alla. dom har hållt på så i nån timma nu. dom vänder upp & ner på mina mattor och sånt. wäh.

8 första
Bästa vän: linda johansson hette hon.
Husdjur: hm. en katt vid namn cicci. fast det va syrrans katt mest. men ja.
Kyss: niklas hette han.
Piercing: tungan. fick den i födelsedagspresent av vesna, frida, malin, sarika & oskar om jag minns rätt ♥
Förälskelse: hm. don't remember.
CD skiva: smurfhits tror jag.
Bil: skojar du? jag har inte ens körkort. och jag tror jag kommer bli en trafikfara...
Ord: ingen aning... vem minns?!

7 senaste
Telefonsamtal: ööh. angelica tror jag.
Mat: pasta med köttfärssås innan ikväll. nom nom!
Dryck: coca cola såklart.
Biltur: i söndags tror jag från mariannelund.
Tv-program: how i met your mother.
Spelad låt: nickelback - rockstar
Köpta klädesplagg: en grön inflames tröja och 2 tees.

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: jepp. jag var tillsammans med han i över 2 år.
Brutit mot lagen: eeh ja. lagar är till för att brytas.
Blivit arresterad: mjo. ja. jo.
Badat naken: nope.
Varit med på TV: haha ja. jag var med i nyheterna när vi hade varit i bosnien. och sen va jag med på HIPPO. hahaha xD
Varit med i tidningen: jaaau :)

5 nej tack;
Skolämne: matte och NO.. och sån där jäkla kemi och sånt skit. HATAHATAHATA.
Mat: fisk. ärtsoppa. lever. blodpudding.
Musik: opera. trance. hårdrock.
Dryck: öl. whiskey.
Djur: sånna som har fler än 4 ben och är slemmiga.

4 saker
Du gjorde igår kväll: såg på film, åt pizza.
Du kan höra just nu : nickelback - far away.
Du inte kan leva utan: mina djur, mina vänner.. ja, kärlek typ. sex. coca cola. musik.
Du gör när du har tråkigt: hmm.. slänger på en film. städar. går ut och går. sover.

3 personer

Du kan berätta allt för: mamma, angelica, maria, bobo.
Du tycker om: ja vilka tror du? alla mina vänner, min familj! mina djur!
Du inte gillar: min senaste 'flört' .. ;/ några blåsta bloggare. blondinbella.

2 val

Coca Cola eller Fanta: eeeh. vadå VAL. val existerar inte om det står mellan cola och annan dryck. coca cola ftw!
Hund eller katt: mäh! suck. katt då. nej. hund. katt. hund.. katt! HUND. nej jag vet inte...

1 önskan
inget jag berättar för er, men jag tror några av dom som känner mej vet vad jag önskar. men det är samma sak som att be om regn i öknen :(


jag utmanar alla som läst detta att göra det
;)

Kommentarer
Postat av: emina

haha nej min är ju skiiit ful xD håller på att designa om den df den ser ut som den gör xD och det tar oxo lång tid -.- eftersom han som ska fixa min blogg e väldigt lat -.- ahaha xD okej tack. skulle man kunna få göra som du? ha det som bakgrund? det spelar väl trotts allt inte någon roll? du har ju mkt mkt mkt fler besökare på din än jag. jag har typ bara 3 dagligen xD (A)

2008-07-13 @ 03:31:11
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: emina

tack så mycket (:

2008-07-13 @ 03:32:09
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0