[ fredag ]


alå alå. har varit inne i eksjö idag. hämtat mina älskade skor, köpt lite smågrejer & suttit och fikat i spöregnet. mys. sen jag kom hem har jag dammsugat, tvättat golv osv. väntar på att golvet ska torka. sen ska jag laga mat & slänga mej i soffan & se på film hela kvällen/natten. några av filmerna jag har att välja emellan är top gun, loveless in los angeles, meet the spartans, morgan pålsson världsreportet, alvin & the chipmunks, cry baby, dumpad & music & lyrics. får väl se vilken jag väljer till att börja med.

vad gör ni själva idag?

i miss you. it's all i do...





Kommentarer
Postat av: Sanna

Förlåt.. Men för mig va detta de fulaste jag sett. Haha tur alla e olika, annars är livet tråkigt :)

2008-07-19 @ 00:41:49

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0