nattpromenad.


kom precis in från en nattpromenad. satt nere vid sjön med ipoden och hundarna på bänken brevid mig & kollade ut i tomma intet. allt var så stilla. vattnet var blankt och tyst. träden stod stilla och inte den minsta rörelsen fanns där. förutom mina tårar. jag vill släppa dig. låta dig gå. för du har redan gått vidare med någon annan. ordet ÄLSKA betydde inte så mycket för dej, men för mej betydde det allt. när jag väl bestämt mig, då kommer jag släppa dig. jag kommer låta dig gå. jag måste bara göra mej redo för det. jag har inte ens smält det som jag fick reda på ikväll... it kinda bloooows. men du är inte värd mig. och du har aldrig varit heller...

sitter & ser på hiphiphora nu. tänkte bädda ner mej under duntäcket och sova snart. tiden har sprungit iväg inatt & jag har inte hunnit med klockan riktigt... min tidsuppfattning fuckade sig innan när luften gick ur mig. men that's life...

Kommentarer
Postat av: Melanie

va skönt med promeniss! det är verkligen underskattat:) Låter föressten som att det var ett riktigt svin du träffade på, och dom är verkligen inte värda ens energi. Det är lättare sagt än gjort, men varför ska du tänka en massa och slösa massa tid och energi på honom, när han tydligen inte gör det för dig...Du kan ju få bättre,det vet du också:) Kram!

2008-07-01 @ 08:22:40
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0