better in time ..

TACK för alla era söta kommentarer om min bild här nedanför. ni anar aldrig hur glad jag blir av era fina comments



sitter ute på min balkong nu. gotta love trådlöst. så jävla skönt när det är överhett i lägenheten... sitter här i mörkret, lyssnar på lugn musik och kollar på myggljuset som är tänt. ska snart lägga mig i soffan & se på silent hill tänkte jag. länge sen jag såg den nu.
har haft en mysig dag idag ute på movänta med pappa. lugn, och skön. vi åkte härifrån runt 10. paddlat, varit ute på en ö längre ut osv. bränt mig lite på ryggen ikväll märkte jag. men spela roll. åkte hem runt halv 7tiden. angelica och nicole har varit förbi. nu sitter jag och försöker så gott jag kan, göra bobo ( = robin, min bästa vän i malmö ) glad som är ledsen :/ vi försöker trösta varann. ha, krama varann på distans.

blir movänta imorgon också. ska ju bli cpvarmt. så sorry folket för dålig update. men jag hoppas ni också är ute i det fina vädret istället för att sitta framför datorn. ta vara på det, för om några dagar försvinner det igen :
(

Kommentarer
Postat av: DOLLY

fin bild sötnos, hoppas du får en underbar dag

2008-07-27 @ 09:20:23
URL: http://missdolly.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0