[ lägenheten ]




vardagsrummet. mysfaktor x miljoner. här håller jag mest till. detta rummet går vidare ut till balkongen också, och mitt sovrum.




hallen. den vita dörren på bild 2 döljer 1 ½ rum till + hallen med alla skor & jackor. ett stort rum jag håller på & ändrar i just nu & även min walk-in-closet som jag håller på & exprimenterar med. ni får se bilder senare för nu ser det ut som skit där inne.




toan. mindre nöjd med den. duschdraperi ska bytas, och allt annat också, egentligen. hm. men jag har egen tvättmaskin & torktumlare. det är soft :)





köket. tänkte fixa så allt går i grönt & svart i detta rummet. men det kommer ta ett tag, men det blir nog fint när jag är klar. så länge får det se ut såhär, helt enkelt.





sovrummet. är förälskad i min säng. bästa köpet ever! försöker göra det så mysigt som möjligt här inne. har mina fullproppade garderober dessutom med alla kläder & skor tills jag hittar en annan lösning med min walk-in-closet.





som sagt, det finns miljoner saker jag vill ändra med min lägenhet. tapeter, golv, toaletten, köket ... men det kommer med tiden. jag försöker göra det så fint som möjligt nu :) hoppas ni gillade bilderna iallafall.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad mysigt du har det :)

2008-07-13 @ 07:27:36
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: melanie

det finns alltid hur mkt som helst som man vill ändra på, så är det ju. men du har det ju supermysigt! fin inredning! :)

2008-07-13 @ 10:12:20
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag saknar dig och din lägenhget gumman!

2008-07-13 @ 10:58:29
Postat av: rebecka

Gud vad finnt du har det! Jätte mysig lägenhet:D

2008-07-13 @ 17:51:18
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Sara

Superduper fint har du gumman! Helt kär i alla kläder och skor du har :D

2008-07-13 @ 20:00:36
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0