[ the båtten is nådd ]



det blev alldeles för mycket alkoholintag igår .. "jag ska bara ta en cider eller två" mjovisst. så var ju inte fallet direkt.
eftersom jag bara åt lite chips under hela dagen igår, så blev jag påverkad ganska fort. och när man blandar cider med drinkar med massa sprit i, ja, då kan det bara gå åt ett håll. drinkar slogs ut över golvet, en människa blev offer och fick grädde, och saker skrivna över hela sig ( som tur va, inte jag ) och jag lyckades snubbla på mitt lillfinger, så det är skit-svullet idag och blått, ja ni ser bilden. bilden gör ingen rättvisa mot verkligheten dock.. ONT.

kom i säng nångång runt 6 imorse. vaknade efter vad som kändes som jag sovit i 2 sekunder, och fick springa & spy. men klockan var 11. så sedan klockan 11 har jag spytt ungefär .. 16 ggr. och har man något att spy upp? eh nej.

har klunkat i mej över en liter mjölk i hopp om att må bättre. och det hjälpte. har legat i soffan & sett på sex and the city hela dagen. nu ikväll åkte jag med anki & roy till mariannelund och käkade bakismat. hamburgare med bacon & ost med moooos :) mums fillibabba! nu ska jag inta soffan, krypa ner under duntäcket & se på mer carrie & brudarna, eller vänner maraton .. eller 'number 23' eller ...  jag har inte bestämt mig än.

bilder från gårdagen kommer upp senare.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0