[ utmanad av kattis ]

Kolla in MSN-listan
- Ta nr sex på listan (Fuska inte!)

Jag fick: mariagumman!



Vad har du för relation med henne/honom?
- hon är min flickvän. min lesbiska gudinna. haha :) nejdå hon är en av mina 2 allra bästa vänner.

När träffades ni sist?
- i juni :(

När träffade du personen första gången?
- omg. inflyttningsfesten jag & n hade 2006, i vår lägenhet i stan. maria va rödhårig och suuupersöt. pratade inte så mycket med henne dock men vi fick en vinflaska av henne & mikael. har den fortfarande stående här. haha.

Skulle du kunna tänka dig att dejta personen?
- KLART ;] haha. om vi var lebbar båda 2 då. haha.

Vad tycker du om henne/honom?
- ÄLSKAR henne mer än va ord kan beskriva.

Skulle du kunna pussa personen på kinden?
- haha, det gör jag ofta när vi ses, så ja.

Vilket är det bästa minnet med honom/henne?
- omg. många. ett kul minne är ju när jag och maria skulle iväg och shoppa, och vi blev påkörda på sidan av bilen. det är ett skoj minne, för jag & maria bara skrattade åt det, och maria va livrädd för att ringa mikael & berätta, eftersom det egentligen är hans bil. haha. och när jag var tillsammans med n, och vi satt alla 4 i bilen och inte kunde bestämma oss för vart vi skulle äta, så maria blev asförbannad och körde iväg och sket i vad vi sa. hon bara grymtade.  och alla gångerna hon gjort misstag i trafiken och stannat snett mitt i vägen och glömt bort rödljusen när hon satt och drömde. hahah. kan inte sätta fingret på något mer speciellt minne just nu. har många fina med gumman. hon finns alltid där för mej. och jag skrattar ALLTID med henne.

Är han/hon en underbar vän?
- den underbaraste som finns ♥

Hur ser personen ut?
- SNYGGAST I STAN!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha va söt du e gumman=) Älskar dig med! Snart ses vi! Puss på nosen=)

2008-07-19 @ 09:09:31
Postat av: Maria

Glöm inte storshopping med för liten bil, alla fikorna på ståhlboms, glass på peggens... Och givetvis allt skvaller=) Haha. Fan va jag saknar dig!

2008-07-19 @ 09:15:22

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0