"vänner" på bioduken!


det sägs att "vänner" också ska bli film nu. och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka .. jag tyckte att serien slutade så bra. ross och rachel fick varann en gång för alla efter sitt "we were on a break" och otrohetsaffärer osv. monica & chandler blev föräldrar ( dock hade det varit skoj att se hur chandler hanterar livet som pappa ), phoebe och mike levde lyckliga och skulle börja skaffa barn dom med, och joey .. ja, han skulle flytta in i ett rum hos monica & chandler. haha.
jag menar .. vad ska filmen handla om? älskar serien. jag absolut avgudar den! det är den bästa serien som gjorts. men att göra den till film? nja. jag tror det skulle bli en flopp. när jag fick höra om att SATC skulle bli film så jublade jag. men med "vänner" känns det lite .. jag vet inte.

vad tror ni? vad tror ni den skulle handla om? och tror ni att det skulle bli en lyckad film?



Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0