vilken färg har själen älskling?



hej på er.
sovit dåligt inatt. mycket upp & ner med lady som mått dåligt. men vill ju att hon ska må bra, så allt för henne. men var ganska död när klockan ringde vid 10. så jag stängde tydligen av den i sömnen & vaknade av ankis standardtut som hon alltid gör, dagligen. död.

men nu är jag på g. vi ska in till stan. vet inte när, eftersom vi väntar på att roy ska komma hem. men efter det, så. blir dock inte mycket handling för mina pengar har inte kommit in & jag blir så jävla förbannad! suck! men lite sällskap skadar aldrig :)

har börjat lyssna som en tok på kent nu igen. det blir alltid att jag lyssnar på dom när jag är deppig. och jag är deppig idag. deras låtar är sorgliga, men ändå stärkande. äh, jag vet inte. mitt humör går upp & ner ständigt.

men idag är det fredag och då ska jag ha ett leende på läpparna! vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Melanie

idag har vi solat, badat, städat och ikväll ska vi ut och springa!:) ha en bra dag/kväll:)!

2008-07-04 @ 15:36:50
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Josefine

Härlig bild! :D

2008-07-04 @ 16:12:47
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0