[ where is matt? ]

minns ni matt? först såg jag honom på reklam på tv & jag tyckte låten var så härlig och hans dans så .. töntigt lätt och knasig, men det var en fin reklamfilm för han va på så många olika ställen och gjorde samma dans over & over & over ... ja ni fattar. över 10 miljoner har sett klippet på youtube sen det lades upp 2006, och ja, vad ska man säga. go matt!



nu är han uppe med en ny video, där han dansar över hela världen. och guess what? han har varit på sergels torg i stockholm och dansat! dude! that's awesome! hade varit häftigt att va där. han e cool. haha :) är lite avundsjuk på han faktiskt. han har varit på sjuuuukt många ställen i världen. om man ändå kunde resa runt lika mycket som han. här nedanför är videon från 2008. kolla in sergels torg med dom tokiga svenskarna som dansar tillsammans med honom. nu ska jag också dansa den dansen, här i mitt vardagsrum bara för det, här i bruzaholm... inte så coolt, men vafan... vad gör man? titta på klippet, som nästan 7 miljoner andra gjort sen den lades upp för en månad sen :)



visst gillar vi matt? matt är awesome! :D haha.


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0