3 till...

Två killar ~17 sitter på ett café och diskuterar "Parlamentet".
Kille 1: Fatta vad härligt att vara Björn Gustafsson ändå!
Kille 2: Jaa, att vara så sjukt rolig och populär måste vara grymt. Dessutom är han jävligt söt också.
Kille 1: Vad sa du?
Kort tystnad.
Kille 2: Fatta vad mycket brudar man skulle få, sa jag…

Ett par ~20 diskuterar huruvida de ska duscha när de kommer hem innan de senare under kvällen ska bort någonstans.
Killen: Men då kan vi väl duscha hos mig innan vi åker?
Tjejen: Nä, men jag har inga grejer…
Killen: Men, det spelar väl ingen roll?
Tjejen (irriterat): Men jag har ju inga grejer med mig för det säger jag ju, och jag vägrar gå ut utan mina ögonbryn, no way!

Två killar ~14 går in i biblioteket och försöker få en ledig dator. De går fram till en och loggar in. Snart blir de förvånade.
Kille 1: Shit asså, det finns inget Internet på den här datorn!
Kille 2: Fan, vi måste ladda ner Internet för att det ska funka då.

Kommentarer
Postat av: jossan

haha :)

2008-06-24 @ 21:30:19
URL: http://josefinq.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha så jävla bra!

2008-06-24 @ 22:39:07

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0