comments.

jag & malin satt & pratade om detta med anonyma kommentarer...

tydligen så är det svårt att stå för sina åsikter över internet. där man 'kan' vara anonym och inte avslöja vem man är. men det är förbannat fegt. om man har en åsikt - stå för den, även om det inte är något posetivt. jag märker  bara på bilddagboken hur elaka folk kan vara - hugga om ens utseende. vad får folk ut på det? vissa blir säkert jätteledsna, tar åt sig osv.

jag rycker på axlarna, garvar mest åt kommentaren och bryr mig inte. mänskan som skrivit vill förmodligen att man ska bli arg och bli ledsen osv, men palla bry sig om en främlings kommentar.

& remember ... jag kan fortfarande kolla upp er. idioter.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0