fett sent.



idag vakna jag fett sent.. runt halv 4 nu på eftermiddagen. men sen somnade jag väldigt sent imorse också, så det förklarar saken. hittade en äckelfästing på min arm när jag låg och drog mig i sängen så nu kliar det på hela fucking kroppen. hatar dom. så jävla äckliga små kryp. FY!

har migrän nu också känner jag :/ funderar på att lägga mej i sängen igen, slå på one tree hill & äta chokladbollar. NIGGABULLS! ska ut med mina bäbisar först och lite sådant, men ja, sen blir det nog sängen.. pallar ingenting. så trött på mitt liv just nu. blä. nån som kan köpa mej ett nytt liv eh? ja.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0