grattis sverige?


goddag på er. tydligen är det sveriges nationaldag idag. grattis? eller vadå? äh, orkar inte bry mig. har precis kommit ur duschen. eftersvettas som fan. sjukt varmt här ju. dööör! men nu är jag sminkad, fin & luktar gottgott så nu är jag redo för min älskling. Mwahahah :) tss.

mariagum står och sminkar sig nu & mikael spelar guitar hero. lillneo ligger & sussar gott. än så länge är det lugnt. jag är seg idag. sovit gott som faan i deras soffa inatt. mikael garva åt mig när han kom ur sovrummet. jag tror jag hade en rolig min när jag sov. haha.

idag ska vi iväg och hämta baby. sen ska vi fiska/grilla :) mys! ikväll vet jag inte vad som händer. skulle kanske med maria och mikael till mikaels mamma och äta där eller va det var? tror david ska med dit också. sen blir det årstad inatt hos älskling. ska bli myyysigt. får se va vi hittar på ;)

TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som du har det toppen gumman :)

2008-06-06 @ 15:57:25
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0