hallelujah.



FYFAN va dåligt slut det var på säsongsavslutningen av one tree hill. blir nästan lite irriterad! grr!
oh well. nu är den serien också slut. nu har jag gått igenom både grey's anatomy & one tree hills sista säsongerna på 1 ½ vecka. i have no life. really, i don't.

nu ska jag städa. yes, klockan är 3 på natten men whatever. jag ska va uppe tills ikväll & måste hålla igång så jag inte däckar.. hoppas på att min skallebank snart försvinner dock. ööh. not fun.

ska pussa på mina 2 sovande bebisar här brevid nu & sen sätta igång.



" - do you ever miss me?
- of course i miss you. it's all I do."


Kommentarer
Postat av: melanie

städa 03 på natten?! du är tokig tjejen!! hihi;)

2008-06-26 @ 12:30:41
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: tigerofswe

haha nä inget liv har du:P

se till komma ut lite.. träffa nytt folk och ha kul m.m :) kram

2008-06-26 @ 12:37:26
URL: http://tigerofswe.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0