inlägg utan bilder. skoj? haha.

bara för publishme-fittan inte funkar som det ska, så kan jag inte ladda upp någon bild. så ni får nöja er med ett bild-fritt inlägg. lär ändå inte bli så många rader.

slöat mest med maria & mikael. åt tacos ikväll. bejbi skulle också vara med, men blev inte så, för han mådde inte bra så jag lät honom sova vidare. ska över till han om en halvtimma ungefär och spendera natten där med honom. sista natten tillsammans, sen så ska jag va sista natten hos maria & mikael. det är nog bäst, med tanke på att vi skyndar långsamt, eller vad man ska säga.

hultsfredsfestivalen snart då. på lördag. längtar. jag & anki ska ha så jeffla kul! men jag längtar mest efter mina älskade djur. vill spendera så mycket tid jag kan med dom nu, eftersom jag förmodligen e tvungen att sälja både en hund & en katt. jag får se hur det blir. eller så säljer jag alla katterna. måste sälja några av dom iallafall, vilket jag mår skit över, verkligen, men vad gör man? CP.

vädret suuuger idag också. idag blåser det som fan och det har regnat lite också. till skillnad mot hur varmt det varit dom andra dagarna så är det inte alls kul väder ute. FY. hoppas på bättre väder till helgen. vill inte gå på festival i ösregn.

sitter och ser 'scrubs' just nu och ska snart ringa emma och snacka lite skit innan vi drar till buschen - årstad. men där är min älskling och det är det som är det underbara :)

ha en fin kväll.

jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

usch! sälja en av hundarna? nej emma, det får du inte! :( dom är ju bästa vänner dom två! får inte skilja på dom :(

2008-06-10 @ 22:52:49
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: angelica

om du typ säljer alla katter, å sen kan du skaffa dej en liten kissunge och börja om på nått, med lådträning osv. så att de inte blir som de är nu att de kissar var de vill. plus att du lär den att vara ute... och lär den var du bor å så så den inte hoppar över till grannen, men ja tror inte alla katter gör de faktiskt. du skulle ha en vanlig katt med vanlig päls så de inte är så mkt att sköta. men egentligen tycker jag oxå att du ska sälja Yoda pga att han skäller för allt, och de e inte bra när man bor i lägenhet, han skulle trivas i ett hus på landet där all uppmärksamhet riktas mot honom.

jag tror nog att du skulle ha en katt å en hund. och sen när du har jobb så kan du skaffa en kattunge. eller nått sånt. du för börja tänka lite vad som är bäst för de och dina djur gumman, men de e så här ja tror blir bäst. puss pullan

2008-06-11 @ 09:56:33
Postat av: sussie

om du önskar en ny kattunge finns det hos mig, de är ju vanlig bonnkatter men ack så söta! har du de bra i falkenberg, på topp antar jag ;)

2008-06-11 @ 21:53:03
URL: http://pompido.blogg.se/
Postat av: Kayla

Ger bort och säljer dina djur som andra byter underkläder...

2008-06-12 @ 00:46:56

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0