jag trodde kärlek som din, var lätt att fånga nu.


inte fan har man tid att sätta sig och ta det lugnt inte. neee. däckade runt 5 imorse när jag var klar med sovrummet & hade pratat klart med mattias. anki ringde & väckte mej vid halv 12. död? eh, ja. varit i nässjö och snurrat runt. köpte lite alkohol inför ikväll, nya vita tygskor, en tröja, och sen storhandlade jag så jag har att äta hela månaden ..  :)

är hemma nu och ska in i duschen snabbt som attan. kanske blir eksjö & hotellet ikväll. det märks. anki vet inte riktigt hur hon skulle göra. och jag festar inte utan henne. men det är gött att ha saker att göra hela tiden för då slipper jag tänka på massa som gör mig ledsen... men man har fan inte tid att hålla det städat när man är ute och ränner .. haha :) får bli ett senare problem.

dusch nu iallafall. bye.


Kommentarer
Postat av: marre

haha jag skriver bara mycket viktiga saker ;)

jag blev besviken pga det mellan samantha o smith ju!

2008-06-29 @ 16:59:25
URL: http://skankybellydancer.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0