onsdag kväll.



aah jag fyller denna bloggen med one tree hill bilder atm. men det får ni leva med :)
hur är läget då? jag vaknade vid 17 idag. sinnes. med migrän dessutom. men ja,
nu ska jag va uppe till imorgon kväll utan sömn. för på fredag ska jag på möte inne
i stan vid 11. då gäller det att va pigg. måste vända tillbaka dygnet nu om någon
ringer in mig för jobb ju! ska förmodligen jobba några timmar den 9 juli iallafall.
anki har fixat, på ett dagis i hjältevad. bättre än ingenting. men ska kolla upp om jag kan
få praktik eller liknande nånstans.. så jag kan få in en fot nånstans.

ikväll blir det dom sista avsnitten av one tree hill. suuug att det snart är slut. ska snart göra
middag också. sen middag för er, tidig för mig. stuvade makaroner & falukorv idag. gott!

sen blir det att se på "27 dresses" :) någon som sett den & kan säga något om den? sen ska jag
städa. och ja, skriva det där fucking mailet, så jag kan gå vidare med mitt liv nångång...

vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0