pick me.



inatt så är det 'grey's anatomy' och duntäcket som gäller. har städat & småplockat här idag, men är långt ifrån klar. ska fortsätta efter några timmar sömn tänkte jag. hoppas på att må bättre när det gäller både foten & magen/ryggen imorgon. sitter & smsar lite med qna som jag börja snacka me i lördags, genom alex lur. rolig kille :) men mer än så blir det inte tror jag. jag ska inte släppa in några killar i mitt liv nu. pratat länge med emma om det, och vi båda tror det är bra om jag är singel ett tag, så jag bearbetar det jag hade med nicke. men jag vet inte.. vi får väl se vad som väntar i framtiden. framtiden är om 10 sekunder .. framtiden är om 2 dagar. . om 2 veckor.. ja ni fattar. whatever ..

dagen har varit soft. eftersom jag är helt utslagen efter helgen, så .. ja, jag har tagit dagen som den kommit. slöat vid datorn/ i sängen.. pallar fan inte så mycket annat. städar, tvättat, lekt med djuren.. blabla. sånt där tråk ni vet. gnällt på mig själv för jag har haft så ont överallt. illa. haha :) näepp, nu blir det mer grey's anatomy. men först blir det promenad med mina darlings. & ja, inlägg om hultsfredsfestivalen kommer.. så småningom.

"pick me. choose me. love me"

Kommentarer
Postat av: melanie

ja, det kanske är bra om du är själv ett tag. hittar emma och bara kan tänka på dig själv lite. man behöver ju det också ibland. Puss

2008-06-17 @ 07:31:01
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0