SJUK!


jag mår verkligen sjukt dåligt idag. inte så kul när maria, mikael & neo ska komma, och även mina föräldrar... somnade inte förrän tidit imorse .. och jag hann sova.. en halvtimma. sen vakna jag upp, fick en host-attack som varade i 2 timmar. jag hostade så jag nästan spydde. lär säkert väckt mina grannar med min jobbiga hosta.. fyfan. och inte är det bättre för det. trodde jag hostat bort all fucking slem men icke... så jag har svinont i halsen idag & jag har även feber :/ passande. får väl ta det luuugnt dessa dagar nu. kanske blir bättre när jag får i mig något att äta. har inte kommit så långt än nämligen...

dessa dagar blir det kanske inte så mycket uppdatering. eller jo.. eller jag vet inte. det lär ni märka. nu ska jag återgå till surskallen malin på msn!

Kommentarer
Postat av: Madde

krya på dig gums (:

2008-06-03 @ 14:59:11
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0