sometimes i run. sometimes i hide.

sitter & kränger chips i mörkret & deppar. blev helt överdeppig innan när jag pratade med sara om allt med d. lyssnar på britney spears alla gamla låtar också. haha. dom som man deppat till så många ggr förr... wäh. jobbigt. jag vet inte riktigt hur jag ska göra. men jag vet att jag måste ta tag i det - snart. nu, helst.

jag önskar mig dig ...


idag har jag, roy & anki varit på middag hos angelicas föräldrar. sjukt gott. jag åt så jag nästan spydde. massa massa gott! satt där i typ 2 ½ timma. trevligt. på vägen hem var jag dock dum och skadade min fot IGEN .. 6e gången nu på 3 veckor typ. missade en gropjävel i vägen så jag gick snett med min onda fot. så ja. jag ha skitont nu. fick lägga bacon på foten när jag kom hem för att minska svullnaden ( ja, bacon, du läste rätt. men jag hade inga ärter ) och jag ska försöka sova med foten högt upp inatt, och lägga på bandage. faaan alltså. måste kanske åka in till sjukhuset och fråga dom om jag kan få tips på hur jag minskar risken att skada den hela tiden. jag kommer aldrig bli bra i foten om jag går och skadar den gång på gång. då kommer det väl sluta med att jag bryter den. rickard sa att jag kunde köpa en balansbräda och stå på 20 minuter om dagen för det skulle nog hjälpa att minsta risken. men men ... får la se. har sjukt ont nu iallafall. och det andra knäet rev jag upp och även foten. min mobil blev slipad i vägen också. smaaaartass emma.

hyresvärden har varit här ikväll. min störda, sega, äckliga hyresvärd. han skulle hjälpa mig med tv-antennen som inte funkat sen jag flyttade hit... men det funkade inte alls.. så han ska ringa nån som jobbar med sånt där. han drog av en tusenlapp på min hyra för det också för att det inte funkat i över en månad. det va ju bra. ska få en dörr också till mitt gästrum. vilket är mycket bra! super.

håller på & städar, möblerar och rensar i hela lägenheten. fett mycket jobb, men som sagt, det får mig att tänka på annat. ska dock slänga på en film nu tänkte jag som jag lånat av anki och sen sova bort min huvudvärk. det är stökigt här, men det får vänta tills imorgon...

vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: Melanie

jadu, helgen har ju bestått av vandring som du vet, massa filmer, träning och mys:) precis som det ska vara:)

2008-06-30 @ 04:22:43
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahah ja den är helknäpp! =D



tack så mycket! =D

2008-06-30 @ 09:59:59
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jennie

tack så mycket :)

2008-06-30 @ 10:41:21
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Maria

Bacon=) Haha du e sötast gumman=) Älskar dig! Puss

2008-06-30 @ 22:11:41
Postat av: Elin

Cool bild =)

2008-06-30 @ 22:29:56
URL: http://ellee.devote.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0