update from falkenberg.

med begäran från emma, bland annat, så bloggar jag nu .. :) har inte haft tid att ens röra vid tangentbordet hemma hos bejbi, och där har jag ju ändå en egen dator att peta på. men jag petar hellre på honom! :)

spenderat helgen hos bejbi, som sagt. i fredags så hämtade vi honom & åkte till ätran & fiska. jag och maria satt med neo på en bänk & snacka massa skit, medans david & mikael fiskade, och fastnade med kroken lite här & där i vattnet. på vägen tillbaka till maria & mikael åkte vi till ica, och vem springer man inte på, om inte niklas föräldrar. dom blev ganska förvånade över att träffa mig tror jag. dom såg väldigt förvånade ut iallafall. var kul att träffa dom, även om det var lite .. pinsamt. höll ju david i handen också och dom undra säkert vem den nya var. jag saknar dom :( helt underbara är dom! på kvällen hängde vi hos maria och mikael, kolla tv och slappa bara. bejbi däckade nästan i min famn. han var skittrött. maria skjutsade hem oss till årstad och då slängde vi på en film och somnade tätt ihop i soffan i varandras famnar. mys! ♥

sen resten av helgen har vi mest degat. vi har legat & gosat mest framför filmer. sett på 'flood', 'mama's boy', 'tillbaka till framtiden' '10 000 bc' bland annat. sovit mycket på väldigt konstiga sätt. hans soffa är liten för 2, och baby tar lite för mycket plats när han väl somnat. men inatt så lyckades vi ändå hålla om varann hela natten. vaknade upp några ggr under natten av att han pussade på mig i sömnen och smekte mig över ryggen. finns det något mysigare?

inatt sover jag hos mariagum. har nog lyckats smitta både henne, neo och mikael. stackarna. dom somnade ganska tidit. jag ska också snart sova. lånar marias dator för min dator har fuckat sig! jävla skit! hatar datorer. har precis ringt baby och sagt godnatt. tänkte slänga på ett avsnitt av 'andra avenyn' innan jag somnar. vill sova med han ju ;/ godnatt.


maybe i'm perfect for you.


Kommentarer
Postat av: melanie

ojoj, ibland stöter man verkligen på fel personer vid fel tillfälle;)

2008-06-09 @ 07:15:33
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0