yes indeed.



fredagens bravader blev ganska lugna ändå :) men det var helt okey för eftersom jag är cpsjuk just nu så är det nog inte allt för bra att dricka för mycket heller. jag & malin var ju inte superbra på att göra drinkar, men vafan. dom dög. hahaha :) malin är inte lika kräsen som jag. tss. lyckad kväll iallafall. jag & malin satt & snacka skit mitt i natten, om allt och ingenting. friends for life, for sure.

    
 

igår tog vi det så lugnt det bara gick. eftersom jag inte fått så mycket sömn och min hosta var värre än nånsin så... jag tappade rösten många ggr igår och det lät som jag var i målbrottet. hahah. men maria tyckte jag sjöng fint för henne. malin stektes ju ute på balkongen typ .. på dan. jag dammsugade och svettades som en jävla ost i lägenheten. vi skulle iväg till cafét senare, men det va stängt. men vi var vid sjön/dammen eller va det nu är, och badade hundarna. på kvällen blev det UNDERBARA sex and the city, god mat och hårfärgning. vi somnade ändå ganska tidit inatt. jag drömde dock mardrömmar och sov dåligt. gick upp runt halv 6 imorse och drack 2 koppar the för halsen & pratade lite med baby!

idag åker malin hem ;( hon ligger & snarkar i min säng nu. hahaha. faan va hon kan snarka. tokig! vi ska bege oss bort med hundarna till sjön/dammen igen och lägga oss där & steka oss.  sen blir det att vi ska göra mat och malin ska fixa med det sista innan hon åker runt 18 ikväll :( fan, 5 dagar har gått sjukt fort.  ikväll ska jag ta det lugnt, planera lite med maria i telefon inför morgondagen & sen städa lite. vet inte om mamma och pappa kommer ikväll. dom ska ju va hundvakt när jag är i falkenberg.

tack malin för en gr8 helg! mojito! wihu!


Kommentarer
Postat av: Emma

okey :) jo, det går framåt hela tiden mellan fanny och de andra djuren. idag fick neo ge henne 3 pussar och då blev han så glad så! anii försökte leka lite med henne men då blev fanny rädd och fräste. fabian är bara ute hela dagarna och är faktiskt inte så intresserad av fanny, än.. men det kommer kanske :)

2008-06-01 @ 15:58:28
URL: http://diiphthong.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0