tjaaa vaaaa

gud va trött jag är idag. maria & neo väckte mig redan 7.30 imorse... så det är läggdags för mig närsom.
drog in till eksjö vid 9tiden imorse. strosade runt på gatorna. jag köpte en matta till kattlådan, där all kattsand fastnar. sen blev det att vi åt på 'sunrise'. go' jordnötssås :) åkte även till movänta och badade fötterna. nostalgi på hög nivå. det ser ut precis som man minns det. där jag blev kär i claes för 10 år sen. där jag & anki sågs. där vi sprungit runt efter alla killar.. haha.

sen har vi mest tagit det lugnt. var uppe en sväng hos anki & roy å hälsa. sen var vi och gick en sväng. sen har vi bara degat. mycket pendlande fram & tillbaka om NÄR vi ska åka imorgon, men nu verkar det som det blir 15-16 på eftermiddagen. maria ska släppa av mig hos david, så ska spendera natten med honom hos haaan :) mys! nervöst nu. pirr i mooogen.

nu ska jag ta min medicin & fortsätta prata med älskling på eeemeeesseeeen.


Kommentarer
Postat av: sussie

ha de så bra i falkenberg gumman, hoppas du inte är där allt för länge så vi hinner ses innan jag åker till kalmar igen. Och du! goooood luck med mr, kan säga att jag tror jag också är kääär :) ha de bäst! kramar

2008-06-04 @ 22:55:20
URL: http://pompido.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0