midsommar ' 08



som ni ser själva hade jag en ganska lyckad midsommar. det är skönt när man får saker att göra hela tiden så man håller sig sysselsatt. då tänker man inte lika mycket. som sagt, det blev ganska mycket alkoholintag igår, mycket god mat & mycket chips. dansade en del också. roys pappa är rolig som fan så honom buggade jag med... haha. men fy, det va knappt att jag hängde med.

åt massa gott. värsta flintasteken. hade ju planer på att försöka få i mig hela för jag var SÅÅ hungrig. men det gick inte så bra. haha. däremellan var det ölspel, massa chipsätande, och sen ramlade en gubbe in i förtältet och drygade sig som fan... jag höll på att spy, seriöst. det var uppe i halsen & vände typ... sen var vi nere och dansade till nått kasst jävla .. band. men det va ganska söta killar att kolla på O_o

i hopp om att slippa se en viss tomas idag, som jag träffade igår så har jag undvikit gunnarsö camping & är nu hemma hos mina föräldrar i finsjö & hälsar på. ska kanske in till stan ikväll igen. beror på om anki orkar hämta mig här ute i skogen. ska stanna här tills imorgon, då dom hämtar mig & hundarna på vägen hem till bruza.

åskat & regnat som fan har det gjort... småskurar. läskigt med åska :| är bara mysigt om man är med rätt människa.

japp, så var det me den midsommarn. nu ska jag se på grey's anatomy, och sen ta en promenad med hundarna, och mamma. ha :)

bästa komplimangen igår ;
"du är snyggare än tåget. du är snyggare än tåget mellan eksjö - nässjö" hahaha.






Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0