hey falkenberg.


nu e man i falkenberg dådå. det senaste dygnet har varit ganska .. omtumlande. he. nu är man officiellt upptagen igen då, eller vad man nu ska säga :) det var inte länge man var singel iallafall.

åkte hemifrån bruzaholm runt 17 igår. resan gick bra, och sällskapet var ju bäst, så det ska man inte klaga på. lite svårt att hitta mcdonalds bara på alla vägar. stackars maria. haha :) men vi var nöjda när vi väl hittade ett & blev mätta & glada. dom släppte av mig i årstad runt 22-23 och det va pirrigt som fan för mig när jag skulle träffa honom :$ men det gick bra. maria, mikael & neo hängde med in på kaffe. hahaha, låter så 'gammalt', men ja. sen när dom gått blev det massa kyssar, gos & kramar. kollade 'simpsons' & lite på 'what happends in vegas...' men blev inte att vi kolla så länge. vi hade annat bus för oss.  haha :)

somnade i varandras armar runt 4-5 imorse. hååård säng baby har, iallafall. bah! pajat min rygg totalt! vaknade runt 11, och sen har vi degat tillsammans i soffa och i sängen. somnade med hans huvud i mitt knä senare på dagen också. blir så trött av värmen. maria kom & hämta oss. så ikväll har vi spenderat tiden hos dom, i soffan :) ätit pizza & myspysat bara. trivs så bra hos maria & mikael också. bättre människor kan man inte hitta ♥ ( anki räknas också med där, såklart )

lämnade av älskling hemma i årstad för någon timma sen. och jag saknar honom redan fett mycket. ska sova på m & m;s soffa inatt :)   ÄLSKAR deras soffa. ska fan ta bild så ni får se på den! imorgon får vi se vad som hittas på. ska träffa baby iallafall. ska vara där under natten imorrn.
det är fest i hela falkenberg ikväll. studenterna gick ju ut idag, så när jag & mariagums körde hemåt så körde vi genom stan. tjockt med studenter på krogen. både jag & maria sa att nicke & jire lär säkert springa runt där & leta efter studentragg. hahaha. pfft. tragiskt.

dags för.. eh, soffan. godnatt.

ey, JESS,
ses i veckan?

Kommentarer
Postat av: madde

Skönt o se dig lycklig igen (:



It puts a smile 2 my face.. får snart ses över msn, saknar & snacka med dig.. även om det bara är problem, problem, problem hela ti'n hahaha

2008-06-06 @ 13:28:23
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0