A MADDAFAKKING LIST

JAG ÄR:
Blyg: mjo, en del. men jag var mer blyg som yngre.
Smart: HAHAHAHA LOL.
Långsam: jotack. både på ena sättet och det andra. fattar långsamt och jag är ganska långsam när jag går ibland också. hahaha.
Stressad: mja. inte så mycket..
Tålmodig: beror på vad det handlar om :)
Djup: ibland :)
Öppen: jodå hahahah. lite för mycket ibland dock.
Ärlig: beror nog lite på vem jag pratar med och vad man pratar om. Inte att jag ljuger, men kanske inte berättar allt.
Positiv: jodå. är värsta optimisten nuförtiden. i'm so happy happy.
Rolig: jag är roligast i världen!
Ansvarsfull: jo. det är jag. måste dock lära mig att ta mer ansvar ändå.

JAG HAR
Svikit en kompis:
jadå. det har jag nog.
Förlorat en bästa vän: yepp.
Sagt att jag älskar en kompis: ja.
Sovit med en killkompis: jadå.
Sovit med en tjejkompis: aadå. och råkat sparka anki i sömnen så hon svimma. hahaha.
Pussat en av samma kön: ja, klart. hångel med anki ...
Slagit en kompis: hm. nej. eller jo jag sparka ju anki medvetslös och jag råkade slå zeinab med en golf-klubba så hon fick åka in & sy, men det va inte med mening :|
En kompis som vet allt: anki och maria.
Berättat hemligheter: eh  ja. det har väl alla gjort.

JAG HAR
Blivit sårad:
mm.
Haft stadigt förhållande: yepp.
Krossat någons hjärta: mm. :/
Gett någon ditt hjärta: ja..
"Playat" någon: ja, tyvärr.
Sagt att jag älskar någon och menat det: klart!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: hmm.. nej..
Varit otrogen: jo..

FAVORIT:
Låt just nu:
hm. chris brown - forever är skön.
Pryl: mp3n.
Film: hairspray. hihi.
Bok: 'hemma hos martina' eller vad den heter. av martina haag
Lärare i skolan: lena palmberg såklart! <3
Plats: sängen :) på skrea i falkenberg. asfin strand.
Frukt: fruktsallad.
Dricka: coca cola är min svaghet. men det beror helt på vilket humör jag är på.
Ha på mej: stora baggypants och en tröja.

JAG HAR
Opererat mig: nope.
Cyklat omkull: hahaha ja?
Sjungit i duschen: jaaaa!
Hoppat bungyjump: jag vill gärna prova men vetifan om jag skulle våga när jag väl står där uppe.
Fobi för något: tandläkaren, höjder, småkryp, mörker.
Sett någon dö: ne..
Varit på begravning: mm..
Sagt att jag hatar någon: jadå. det har jag.

LIVET:
Svart eller vitt: svart.
Skriva eller tala: skriva.
Öl eller cider: cider.
Nagelbitare: nope. fattar inte hur man kan käka på sina naglar :S
Mobil eller ipod: ipod.
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: lösgodis (man kan ha choklad i lösgodiset, hihi)
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: serie
Festa eller softa: beror på vilket humör jag är på.
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap: båda helst.

Kommentarer
Postat av: Malin

"Långsam: jotack. både på ena sättet och det andra. fattar långsamt och jag är ganska långsam när jag går ibland också. hahaha. " - Ja man kan nästan tro du är blondin , hahaha ! :D

2008-05-15 @ 10:46:35
URL: http://pinkladym.blogg.se
Postat av: jenny

Passar på att låna din lista medan barnen på jobbet nannar=)

2008-05-16 @ 13:05:18
URL: http://www.caniche.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0