äntligen klar!

image23 image25

idag har jag varit duktig. nu är lägenheten så gott som klar. dammsugning och tvätta golv imorgon bara.  det är supermysigt här och jag är stolt! haha ;] synd att man inte kunde sätta lägenheten på hjul & dra den till falkenberg :( men jag har min angelica här. GULD VÄRD!

ikväll så tog jag en lång och varm dusch. stod säkert där i 40 minuter innan jag orkade ta mig därifrån. så skönt! sen har jag ätit glass framför "nina frisk" & "waitress"... nina frisk var helt okey. dåligt slut. waitress var bara en lång seg jävla .. idiotfilm. helt överflummig. keri russel var dock lika vacker som alltid.

nu sitter jag och pratar med den sötaste nånsin på msn. borde sova för länge sen, men så svårt att slita sig. sen så kör jag mitt rosa lakan i torktumlarn. yoda spydde ju på det idag, så var tvungen att tvätta. så väntar på att det ska torka klart. sen blir det sängen. blir inte många timmar sömn dock för jag måste lägga mig tidigt imorgon kväll. ska ju iväg tidigt in till eksjö på måndag. möte klockan 11.

har ni haft en bra dag? :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

lägg upp bilder på lägenheten vettja :)

2008-05-11 @ 04:25:42
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0