för...

För 5 år sen...
gick jag i 1an på gymnasiet. var kär i en kille som hette linus ågren & rasade ner i vikt på ungefär 25 kg.

För 3 år sen...

närmade sig studenten för mig & jag mådde väldigt väldigt bra.

För 1 år sen...
var jag lycklig med 'mr right now' och hade precis fått jobb på burger king vilket sket sig.

För 3 månader sen...

var jag förlovad, lycklig (trodde jag iallafall.) men mår tusen ggr bättre idag.

Igår...

blev jag klar med nya lägenheten och åt massa god glass. spenderade många timmar framför datorn me sötaste killen nånsin <3

Imorgon...

ska jag in till stan på möte. sen bara njuta : )

Om ett år...
är jag 23. och nånstans i sverige. kanske här. kanske i falkenberg. kanske i new york. man vet aldrig. jag hoppas bara att jag kommer va lika lycklig som jag är nu : )

Jag utamanar:
anki, sara, malin, madde i malmoe, kattis, bobo.

image26

Kommentarer
Postat av: marre

kan aldrig komma ihåg "foreverwithin".. satans jobbigt!!!!

2008-05-11 @ 20:28:41
URL: http://skankybellydancer.blogg.se
Postat av: Malin

men ems vad roligt att du utmanar mig :D

2008-05-11 @ 20:39:33
URL: http://pinkladym.blogg.se
Postat av: Alexandra

inte mig ;( jag blir aldrig utmanad. du glömmer alltid mig, buuuhuuu :(

puss (;

2008-05-11 @ 21:26:30
URL: http://jalusi.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0