GODMORGON

image47

denna snyggingen kommer hit & spenderar helgen här hos mig. mihihihi! fan va kul! vi har inte setts sen .. ööh. i somras? :/ ska bli underbart kul! hon är min lilla tokstolle ju! alexandra, min flamma :]

haha förlåt för KASS uppdatering. det är inte lika kul att blogga längre. haha. men jag ska försöka bättra mig, om ni bättrar er på att kommentera. haha. tss ;)

igår så var jag skitseg. jag hade nog ingen influensa. tror jag spydde pga mensvärken. jao. så är det med det. fyfan för mensvärk! jag bara drev runt i lägenheten igår och gjorde inte ett skit. jag typ städade lite & spydde mellan varven. idag mår jag lika bra som en griseknoe igen. min baby la sig tidigt, vilket var väldigt ovanligt för han för han brukar lägga sig först 7-8 på morgonen, så det blev väldigt ovanligt att sitta vid datorn igårkväll för han inte fanns där haha. men jag hade ju min malinbejb där. hihi. däckade runt hm.. 2 inatt efter att jag bombat baby med sms. hahaha.

innan jag la mig så tryckte jag igenom min piercing genom överläppen. lord have mercy va ont det gjorde. fick ju inte igenom den snabbt utan jag tryckte ner en bit i taget. hahaha. och det dumma är att jag tryckte ner den delen som ska va innanför läppen. så måste byta håll på den idag, för det ser förjävligt ut. men det e skitsvårt att sätta på den minimala pluppen själv .. suck .. hahahha. så jävla typiskt mig. jajajajaa. det värsta är över nu iallafall. tror jag. hahaha.

nu ska jag dammsuga, tvätta golv och sen hoppa in i duschen. bussen till stan går 15,35 och jag måste hinna med en del andra grejer också. och jag skyndar långsamt. hahah :)
 
någon som vill prata me mej och ringa mig hem? jag har hemtelefon. jag kan ge dig numret så kan vi ha telefonsex HAHAHAH :D

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jaa men ge mig ditt hemnr då :D
Tror iofs inte jag kommer ringa.. jag är lite rädd för o ringa folk.. hahaha.. o ringer jag är det nog inte för att jag vill ha telefonsex :P
Men ändå! :P

2008-05-16 @ 11:22:12
Postat av: Sara

Hoppas ni får en kanon helg gumman :)

2008-05-16 @ 11:55:51
URL: http://saaraa.blogg.se
Postat av: jenny

Det verkar gå bra för dig, vilket är sjukt bra=)

Ha en trevlig helg!!!

2008-05-16 @ 13:00:33
URL: http://www.caniche.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0