inatt.


image35

hej nattugglor.
tjat tjat om att jag ska uppdatera bloggen. har ju fan ingen aning om va jag ska skriva längre. bloggtorka till max. händer ju inget här i bruzaholm. gör samma saker dagligen typ. haha. gött för mig, tråkigt för er ;] tss. ni får gärna tipsa mig om va jag ska skriva.

idag har jag varit över hos anki & druckit lite cider. hehe. lite smått påverkad blev man, men inte mycke. tål ju fan ingenting längre. haha. snacka lite skit, sen gick vi hem till mig & hämta hundarna & tog med dom på en promenad. mysigt. mensvärken försvann för en stund iallafall vilket var helt underbart att slippa. sen så satt vi hemma hos mig & snacka lite. ringde vetrinären i eksjö så ska åka in med picasso imorgon. ska va där 13.00. hoppas det inte är allvarligt bara.

kommer inte in på min jävla fittinternetbank så jag kan inte se om jag fått några pengar. HELVETE. får gå in på banken imorgon & klaga på dom. fittnyllen.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0