kalmar.

idag har vi varit i kalmar i stort sett hela dagen. min kusin johan & hans tjej emma fick en son för en månad sen. tyvärr hade han blåsljud så dom har fått göra operationer på honom på hjärtat, osv. dom fick stanna en månad på sjukhuset efter födseln, & flytta hit och dit i sverige till olika sjukhus. jobbigt :/ men nu är dom hemma, med deras son felix :) han är jättesoet! så jag, mamma & pappa var där idag och hälsade på honom, & grattade dom även för att dom gift sig. kul att träffa dom. inte setts sen i somras. tog massa bilder. tyvärr kan jag inte lägga in dom från digitalkameran, för jag har sladden nerpackad i någon av kartongerna. men jag har över 200 bilder som ska föras över till datorn när jag väl bosatt mig i nya lyan.

på vägen hem åkte vi inom city gross. köpte kattsand & nya städgrejer. viktigt att ha när man har djur i lägenheten. inte så kul, men nödvändigt. kom hem runt 21 ikväll. har haft lite mys i soffan med mams & paps, ätit varma mackor osv. nu ska jag packa ihop allt inför flytten imorgon, duscha & sådana grejer. ska upp tidigt imorgon, så behöver några timmar sömn åtminstone. vad gör ni?

image7

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0