lydnadsträning.


yoda, stafsinge strand.

det var skönt att gå ut & gå med anki. backen var inte liiika jobbig som igår, men den kändes. haha. min rumpa och mina lår lär ju bli fasta som fan iallafall. haha. sen hann jag knappt innanför dörren förrän mia kom förbi och tog lady. vi satte oss på trappen utanför och klippte hennes tassar. så nu är hon superfin! efter det så försökte vi träna yoda på att bli lydigare. och mia lyckades jävligt bra med det. hon & micky (?) hjälpte mig. dom tog ut sina 3 pitbullhundar gunwald, balder & vilja tror jag dom heter. blev ett jääävla liv på yoda, as always. men mia slängde ner han på rygg och tvingade han ligga där tills han slutade. han va helt förstörd, för han är ju inte van vid sådant. men det hjälpte. innan jag gick in så lekte yoda med dom 2 pitbullvalparna och jennys valp.. så då var det bara kul. jag hoppas han ska lugna sig med tiden. ska försöka träna lydnad på han varje dag nu.

gah, är på jävla shitty humör ikväll. det va läänge sen jag var på sånt här humör innan. är arg på mig själv och även på gränsen till att börja gråta. men det e bara jag själv som måste skärpa mig. det är bara så fruktansvärt svårt att försöka bli av med det. dåliga minnen kommer tillbaka, till då, då man var en sämre människa... vill inte .. fan.

ska hoppa in i duschen nu & sen laga mat. blir sen middag idag, men hann ju aldrig laga mat innan, så det får bli nu istället. makaroner & falukorv i ugn. mums! vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICKY (I) :P

2008-05-21 @ 09:32:28

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0