mensvärk..

image31

usch va jag inte mår bra. har fått mensvärk. fyfaaan. drygt! hatar mensvärk. och när jag väl har det så kan jag knappt röra mig. hataaaaaaa!
det gick bra i stan. mycket papper att strula med, men bra gick det :) det va packat på tåget in. och det var strul på banken med mitt konto. men nu är allt bra. anki kom & hämta mig i stan, och sen var vi på "bringers" eller va det nu hette och handla massa blommor. kom precis innanför dörren & ska ut med hundarna & därefter lägga mig i soffan & vila ... köpte lite frallor så ska få i mig en sådan & sen ta en ipren i hopp om att det blir bättre. vi får väl se.




jag saknar dig. vakna nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag var också på bringners eller vad de hter idag.

2008-05-13 @ 22:33:56

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0