migränanfall...

jag ligger död i sängen, i stort sett. känns som jag svek anki innan .. vi skulle ut & gå idag, 5 km rundan. och jag la mig & vilade runt 4tiden och hoppades på att det skulle försvinna, men icke. jag vaknade upp 1 timma senare och då var det bara värre. känns som anki blev arg så jag har skitdåligt samvete nu. kan knappt röra mej... ska ligga här i mörkret hela kvällen & tycka synd om mig själv. pallar inte med folk alls nu... någon som vill laga mat åt mej, tack?

har en fråga till er; vilken text tycker ni var finast av dessa?
:)

"Carpe diem, quam minimum credula postero" - Fånga dagen betänk ej morgondagen

"Dum spiro, spero" - Så länge jag (andas=) lever, hoppas jag

"Mihmet credo" - jag tror på mig själv

"Odi et amo" - Jag hatar och älskar

"Solum fortist est" - ensam är stark

"Si vis amari, ama" - Om du vill älskas, älska

"Verae amicitiae sempiternae sunt" - Sann vänskap är evig

"Vita non est vivere sed valere vita est" - Att leva är mer än att bara hålla sig vid liv

"Ab imo pectore" - Av hela mitt hjärta

"Ad infinitum" - Till evigheten / I det oändliga

"Amor vincit omnia" - Kärleken övervinner allt


Kommentarer
Postat av: Erica

"Odi et amo" eller "Ad infinitum"

2008-05-27 @ 19:51:45
URL: http://oboew.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag tycker "Si vis amari, ama" och "Ad infinitum" är finast :) mest det första.



Krya på dig eller vad man ska säga :*

2008-05-27 @ 20:23:43
Postat av: Malin

"Amor vincit omnia" - Kärleken övervinner allt "Mihmet credo" - jag tror på mig själv . Jag tycker nån av dom passar dig :)

2008-05-27 @ 21:37:21
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag tycker "Verae amicitiae sempiternae sunt" - Sann vänskap är evig:) För det är vekligen så:D

2008-05-28 @ 14:04:52
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Sara

"Verae amicitiae sempiternae sunt" - Sann vänskap är evig. Tycker jag, den är fin och så sann!

2008-05-29 @ 08:51:33
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0