min slampa är här.


image49

tjolahoppsan.
nu är jag & alexandra hemma från stan. var så jäkla kul att få krama om henne igen! wiho! var inne på systemet och plockade på oss en jäkla massa alkohol. hahah. bara tog lite grejer som 'lät' gott. haha. sen stack vi till pizzerian och käka pizza. 'eksjö special' .. orkade bara halva medans alexandra vräkte i sig hela på inte alls lång tid hahaha. tokig. sen stack vi och hyrde film. '1408' ( tror jag den heter ) och "i now prenounce you chuck & larry" sett den innan men den är ju så skön! sen stack vi till coop och handla lite. var ju en del att bära på efter vi var klara där.

tog bussen hem med 500 blattar. ursäkta, men shit. helt fullpackat. jag & alex var dom enda svennarna typ. hahaha. dom satt säkert och snacka skit om oss på sitt jäkla språk.
nu sitter vi hemma här. spöregnar utomhus. det åskar också. bah! läskigt. hahaha vi är så jäkla sociala. sitter i soffan breve varann och umgås igenom datorerna. HAHAHA :) ska snart korka upp snart och se film! ja, visst kan man supa samtidigt man ser film. hihihihih!
mina vänner är dom bästa som finns. du borde va avundsjuk! ;D HAHAHAHA.

david, jag saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar dig fittfejs , hoppas du får en trevlig helg :D

2008-05-16 @ 23:55:09
URL: http://pinkladym.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0