sjuk? hm

image46

jag är sjuk idag - tror jag. eller håller baksmällan fortfarande i sig. eller är det pga min kraftiga mensvärk. finns många alternativ. jag hoppas det inte är influensan eller något. inte fått i mig någon mat heller. suck. sovit gott har jag gjort men lady spydde på golvet imorse & yoda hade feber (?) vet inte va det är med mina älsklingar. men nu mår dom bra igen. jobbigt att dom ska må dåligt när man är trött. haha. ansvar, i know. och självklart går dom före allt annat men jag var dötrött imorse. jag lyckades somna om en timma efter att yoda & lady varit ute. och sen var jag tvungen att spy. det var nog lady som smittade mig, den lilla slampan. haha.

ska försöka få i mig lite mat, och därefter städa här. tvätta måste jag också göra. bah! drygt. men men det måste göras det också. förslag på lätt mat man kan göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha stackare , drygt att plocka spyor när man själv mår illa som en gris ;)

2008-05-15 @ 15:32:44
URL: http://diazepin.blogg.se
Postat av: Sara

usch, jag hatar att spy :S

2008-05-15 @ 23:33:55
URL: http://saaraa.blogg.se
Postat av: Malin

thanks baby . Ja skorna är sjukt snygga , ska ha på mig dom när jag kommer ner till dig ;) Looovar , men du får inte sno dom då . hahaha .

2008-05-16 @ 00:49:35
URL: http://pinkladym.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0