sommar & sol!

image15



strålande väder ute idag.  och jävlar vilket bra humör man blir på. bättre än innan : )  är på slutspurten nu. nästan bara dammsugning och det kvar. ska bli klar med feta klädhögen tills imorgon tänkte jag.

somnade halv 7 imorse. haha. så blir det när den söta D håller mig kvar på msn, och malin <3 vaknade vid 10 igen av att yoda spydde PÅ MIN KUDDE. bra uppvaknande. jag vet inte vad det är med honom men dom 2 senaste mornarna har han spytt och skakat. som om han hade feber. nu verkar han dock må bra, och är gamla vanliga yoda igen : ) sovit ganska vilt 'inatt'. rivit mig i ansiktet och täcket & dom flesta kuddarna låg på golvet när jag väl vaknade upp sista gången.. vid halv 3. hmpf. hade tydligen svarat i mobilen i sömnen också när mamma ringde. eh? ja. haha. så kan det gå.

nu är jag som sagt igång med lägenheten och räknar med att bli klar idag. skönt det. ni ska få kort på före och efterbilder sen. måste ringa min sega hyresvärd också och tjata på han. känns inte alltför bra. han är svår att prata med. men jag har inte fått mitt hyreskontrakt än :/ hmpf.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0