SUG!

image33

idag är det en sugig dag. jag har sovit länge och legat i sängen länge i hopp om att mensvärken ska försvinna men iiicke. jag får bara mer ont med tiden. hemskt. bara legat i soffan & sett på sex and the city idag och pratat med baby på msn. jag ska över till anki nu. tjöta lite skit och så. sen blir det nog en promenad . om jag orkar. kan ju knappt stå rakt...  ikväll blir det bara mys framför tvn. pallar fan ingenting när man har så ont.

gud va jag gnäller. det finns dom som har det värre. men jag tycker synd om mig själv. hahahah :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker me synd om dig gumms! Puss

2008-05-13 @ 17:15:50
Postat av: Erica

Baby?

2008-05-13 @ 21:36:25
URL: http://oboew.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0