to go to the hultsfredsfestival or not...

skulle lagt mig vid 22, men vid den tiden stod jag i duschen. nu ska jag dock slänga mig i sängen & sova några timmar. sökt lite jobb på ams och fyllt i massa papper som ska med imorgon. fett mycket papper.

jag vill på hultsfredsfestivalen i sommar! ville inte innan men sen gick man in på hemsidan och blev så jäkla sugen. vill ju så gärna se linkin park, simple plan, takida osv osv. dock är det en dyr biljett ;( bah. ja, för mig är det dyrt. men tror jag bara ska gå 2 dagar. får se om det blir som jag vill i sommar... so much i wanna do. so little money. fler som ska dit elleeeer?

image28

nepp, upp med tuppen imorgon. satt alarmet på 7.00. får se om jag ligger kvar & snoozar eller om jag hoppar upp då. vädret är ju underbart redan då och det gör allt mycket lättare. ha en fin måndagsmorgon/förmiddag imorgon. tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Sussie

åh jag har sån ångest ang hultan. vet inte hur jag ska göra, ska du åka? bestämt dig än?s

2008-05-13 @ 22:35:12
URL: http://pompido.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0