update.

image14

en viss person vid namn malin har klagat på min bloggtorka så nu får jag helt enkelt blogga så hon håller keft ;]
haha. jag vet att jag varit kass på det men ibland har man helt enkelt inte ork. HÖR DU DET MALIN? :  )
 
håller ju fortfarande på i lägenheten. mycket smågrejer som ska upp överallt. toan är inte klar öht. fick upp en hylla först idag. ska upp med tavlor imorgon. ska även va klar med ALLT imorgon har jag som mål, och få det mys här. sen ska jag unna mig coca cola & lite gott att äta framför lite filmer jag lånat av anki imorgon kväll. haha. kom hem till mig allihop så får ni se hur FIIINT jag har det. har dock fetaste högen me handdukar/lakan/örngott/gardiner osv som ska tvättas, men det får ta sin tid. jag är verkligen asglad över lägenheten för den är så jäkla fin. tyvärr har man ju inte dom bästa grannarna.  men jag trivs : )

i helgen är anki & roy i oskarshamn vilket betyder att jag är ensam här. måste gå igenom papper inför mötet på måndag & bara njuta av helgen. vädret är helt otroligt underbart ute! bränt mig lite. men fy va härligt!

vad gör ni själva, fuckfaces?


D <3


Kommentarer
Postat av: Malin

weihoo , ems har skrivit bloogg :D

2008-05-10 @ 15:11:47
URL: http://pinkladym.blogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0