om du va min, du va min, du va bara min.

haha. jag fick en kommentar innan från 'anonym' såklart där det står "är du stolt över dina pattar eller? :S" .. hahahah. jag bara garvar åt sådana människor, som sitter & skriver anonyma kommentarer. förmodligen bara avundsjuka. yepp jag är stolt över mina bröst. som fan. jelous? hahahahaha.

idag har det handlats. åkte in till eksjö me anki vid 9.30. hon skulle hälsa på något fritids eller va det var, och jag var på arbetsförmedlingen och kollade runt. sen när anki kom drog vi och fikade. sen blev det lite shopping här & där. nödvändiga saker dock. som duschdraperi, gardinstång, busskort, mat, nya hörlurar till ipoden, duschslang och duschmunstycke.. blah blah.

var inne på körskolan där & skrev in mig också :) så nu ska det fan tas körkort. nu är det fan dags. sen åkte vi till 2 dagis/förskolor och jag presenterade mig & sa att jag kunde ställa upp som vikarie. och dom blev jätteglada och tyckte det var jättebra. det lät väldigt posetivt och jag hoppas dom ringer in mig när dom behöver folk. spelade go musik hem i bilen me anki. gamla minnen. hahaha shiiit :)

ikväll har vi varit ute och gått en 3 km runda med hundarna. det är en bra början iallafall. fyfan va kass kondition man har. jag och anki flåsade som aldrig förr. fyfan hahaha :) men det ska bli bättre nu med det. och vi ska ut och gå varje dag. bort med degen, som mariagumman säger. då borde man väl märka skillnad snart. men jag dööör i backarna. shiiiit.

nu ska jag gå & göra mat. sent blir det, men vafan. sen blir det bara mysa i soffan med hundarna. katterna släppte jag ut för första gången ikväll. dom blev superglada. skuttade runt som små kaniner. men louis följde dock med mig in igen. han vill hellre va inne där det är säkert. han ligger däckad på köksbordet nu. hahah :)


minnen från förr ... caramell - om du var min. minns ni?

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart dom är avis på dina bröst gumms ;) jag ska också fixa körkoret nu, det klarar vi du och jag vettu :D

2008-05-19 @ 22:58:30
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Malin

haha så jävla skön låt , ahha :D

2008-05-19 @ 23:21:05
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, avis på fläskiga hängpattar? omg, vilket självförtroende du har "lilla" vän. :)

2008-05-20 @ 06:43:28
Postat av: Kattis

Klart man ska va stolt över sina pattar ffs, man ska visa upp det gud gav en ;) hahhaha

Va bra att du komme rigång med allting! Jobb, körkort och motion! Aaaaaasbra. Snart kommer backarna vara lätta att ta sig upp för :) PÖÖÖSS

2008-05-20 @ 08:24:18
Postat av: Sara

Danne är en kompis gumman, och bara det och kommer inte bli något mer heller :P ja du... vet inte hur långt det är till gbg, men det tar typ 3 timmar att åka dit tror jag.

2008-05-20 @ 09:59:08
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Erica

Aaaah den låten har man lyssnat på :P

2008-05-20 @ 13:25:01
URL: http://oboew.blogg.se/
Postat av: Ella

Dina bröst är sketasnygga! =)

2008-05-20 @ 14:52:22

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0