HELGEN.

hej hej folket.
förlåt för dålig uppdatering. har verkligen inte orkat bry mig. inte haft på laptopen sen i fredags. har haft fullt upp. i fredags så åkte jag in till stan & träffade anki. vi gick på stan lite & jag hittade en fin vit sommarklänning på vero moda som jag var tvungen att köpa. sen köpte vi massvis av alkohol. eller ja, jag gjorde. hahaha. resten av kvällen var ganska lugn har jag för mig. jag städade lite och pratade massvis med älskling som vanligt. vad annars? haha.



igår var vi i jönköping på förmiddagen. sprang runt på A6 och handlade kläder. jag råkade va en klantig jäkel, som altid, och spillde ut en orörd smoothie på golvet och över anki. så snäll var jag. hahaha :) gick inne på ikea & hittade en hel del, för en tusenlapp. sen köpte jag mig även en vågtång & en ny digitalkamera. den är superbra! hade kul där med roy & anki. fick ju oss en del skratt ihop. haha där jag är, händer alltid pinsamma grejer. varför, kan man ju fråga sig...



fick stressa som fan när vi väl kommit hem. in i duschen & välja outfit osv. men jag hann och fick i mig några cider innan jag drog på förferre hos anki. när klockan var  7 var jag redan överfull. fullast där iallafall. gjorde fan bort mig inför alla! måste lära mig att dricka med måtta. nånstans mellan all alkohol & alla skratt tappade jag min läpp-piercing, jag fick massa grädde över hela mig, jag sprang på toa var 5e minut och jag rullade ner för backarna där... se, värsta fjortisfyllan. HAHAH :)  usch! men fan va kul jag hade. skrattade i stort sett hela tiden. då har man kul! saknat att festa me anki, men roy är också jävligt rolig att supa med! hahaha :) lyckad kväll men fy va jag mådde skit... kom hem med hela mej dränkt i nån röd, äcklig sörja man blandar groggar med. den hade läckt ut, så det såg ut som jag hade röda veckan. läckte ut över hela trappuppgången, och tydligen på väggar och dörrar i lägenheten. hur lyckas man? jag lovade anki att sova över hos dom istället, så tog med hundarna och sov där under natten. självklart pratade jag med min david innan jag slöt ögonen... och lyssnade på när kåtbockarna hade sex. skitkul... hahaha. men jag, yoda och lady sov som stockar!




imorse vaknade jag runt 9 av att anki skrek på roy att han skulle sluta fisa. hahahaha. mådde så JÄVLA dåligt. drog hem och duschade och sen tillbaka för att se på reprisen av eurovision. dima bilan vann ju, och han är ju så heeet. minns när han var med 2006 med 'never gonna let you go' .. helt kär i den låten! mumma. dock gick det inte så bra för oss ... fan då. när det va slut sprang jag hem och fixade... tvättade lite osv. åkte in till eksjö vid halv 4 och åt på 'sunrise'. en kinarestaurang i eksjö. supergod mat , men notan slutade på 730 kronor. böh. hämtade min hultsfredsbiljett på vägen hem också.



skitlyckad helg! har haft skitkul! tack vare min allra bästa vän angelica ( . .. och maria ) och roy. fyfan va skoj jag haft. livet leker! har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0