coca cola beroende fortfarande?


jag köpte en 1,5 liters cola i måndags. & jag har lyckats spara på den fram tills idag. idag blir den nog dog urdrucken. men jag är grym med tanke på att jag kunde dricka upp till 4 liter dagligen innan. men det är inte lika kul att stoppa i sig sötsaker nu när man börjat röra på sig. då vill man vara sund och äta rätt.

dock har jag, sen det tog slut med n, rasat en del i vikt. vissa kläder hänger. jag har krympt min magsäck till hälften ungefär. så jag orkar inte mer än en macka när jag äter, eller en halv portion, eller ens en barnpizza. jag äter bara en gång om dagen, ungefär. vet att jag borde äta mer, men jag är ju bara hungrig en gång om dagen, så varför äta när man inte är det? jag tänker mer nu på vad jag stoppar i mig. jag känner mig grym! jag känner mig som en helt ny människa nuförtiden. niklas var väl inte bra för mig. vad vet jag..

nu ska jag kolla runt på tatueringar. ska beställa tid i slutet av maj :) sen ska jag skriva mors dag kortet till mamma så hon får det på posten imorgon. glöm inte eran lilla mamma på söndag!






kanske min nya tatuering som ska sitta på handleden? ja ni kan ju gissa er fram vad det betyder.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag vill verkligen tipsa dig om Aftonbladets Viktklubb! Jag läste din förra Viktblogg och märkte hur du kämpade. Med Viktklubb lär man sig att äta regelbundet och äta precis så mycket man ska. Jag har varit med i snart 3 veckor och gått ner 5 kg! Ett tips från mig till dig...det är inte bra att äta så lite som du gör.

You go girl! Jag diggar din stil! =)

2008-05-22 @ 14:32:39
Postat av: Erica

Första tatueringen?

2008-05-22 @ 17:43:00
URL: http://oboew.blogg.se/
Postat av: angelica

kan du skicka sidan till mig med de språket??? :P eller kolla upp hur RS blir. puss

2008-05-22 @ 18:30:16

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0