vafaaan.


bloggtorka :/ vad ska jag skriva om, kära läsare? hmm.. jag som kunde lägga in upp till 15 inlägg per dag innan. vad har hänt med mig? haha.

idag har jag städat lägenheten. nu är det mysigt igen. innan var det skabb. det låg bajsiga underkläder överallt. det stank svett här & det disken hade fått ben. haha, nejdå :) men jag får sån ångest när det är skitigt. nu har jag ett lugn inom mig igen. jag är nöjd ;] mihi. sitter & lyssnar på sibel - that is where i go. alla djuren är däckade, förutom picasso som är ute och raggar kattbejbs. kollar runt efter inspiration för min tatuering som ska sitta på handleden. inte bestämt mig än, och nu har jag funnit massa fina meningar på latin. tricky tricky.

imorgon blir det ganska lugnt. ska in till eksjö på eftermiddagen. tänkte köpa mig en ny digitalkamera eftersom min är den kassaste ever. den käkar batteri som ett jävla flan & den är bara cpgammal. fann en på elgiganten som inte kostade skjortan, så ska köpa den imorgon tror jag. även lite alkoholhaltiga drycker hade jag tänkt. kanske en chokladkaka eller två. det är ju faktiskt helg from imorgon. he.

vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0