dag 4.

hej kära ni.
ursäkta att jag inte bloggat under helgen. fick problem med nätet igen men thina hjälpte mig så nu funkar det igen. bara jag som är oteknisk :P
dock har jag inte mått alltför bra denna helgen så jag har hållt mig i horisontellt läge & legat vid tvn mest. vaknat med migrän 4 dagar i rad nu. börjar verkligen gå mig på nervrena :/ jag vet varför jag har migrän och jag väntar bara ut den ... 24 dagar kvar.

på onsdag ska man till komvux & prata med rektorn & skriva på ansökningspapper. hoppas hoppas hoppas allt går bra. och på söndag kommer förhoppningsvis mamma & pappa å hälsar på några timmar. dom ska till syrran som bor i sävsjö, så dom ska åka förbi mig på vägen hem, så vi ska käka lite gott & dom ska få hälsa på Lonely :) för hon kommer ju va mycket större sen när jag ska hem till finsjö i jul. hade varit kul om dom fick träffa henne nu också. hon växer som ogräs. helt sjukt. hon är inne på sin tredje vecka nu. hon är en liten tjockis :)

nivin ringde ikväll ( jag vet att du läser min blogg gum *vink vink* ) och jag blev såå glad! inte pratat sen augusti, då jag & maria hälsade på henne på salongen. ska träffas när jag ska till falkenberg i januari. ska bli så kul! hon bor i hus nu med sin son och det ska bli kul att få se det.

jag uppdaterar inte min blogg lycka ofta längre, för inget händer här hos mig, tyvärr. blir nog mer nästa år, men .. ja, som sagt, va inte beredd på 180 inlägg om dan, som innan. my life is boooring!
nu ska jag ut med hundarna på en promenad i kylan & sen slänga in en tvätt till i tvättmaskin. see'ya fellows. :*




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehe jag undra vart du tog vägen:) vad är det du ska börja läsa? gud vad hon växer den söte:D ha det bra kramar

2008-11-10 @ 23:07:41
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0