första advent.

igår var en kul dag. jag skratta så jag fick ont i magen!
vi var inne i nässjö, jag uppgraderade som sagt mitt usb-modem, & sen hittade vi lite mer julklappar. åt fläskfilé med potatisgratäng på ett ställe också. svingott!
vi somna på tåget hem. vi var så jevla trötta. och när vi kom hem gick vi & la oss & sov fram till halv 6. sen tog vi fram mina julsaker nere från förrådet & julpynta min lägenhet. blev supermysigt! sara är lång, så hon är bra att ha. haha :)

vi tänkte gå ut, men blev inte så. vi satt hemma & drack istället, men inte alls mycket. ingen av oss var riktigt sugna. jag har röda veckan så jag mår pyton under min vakna tid.. istället ville saragumman se filmen som jag & n filmade i new york. jag trodde det skulle va jättejobbigt att se den .. inte vågat se den för jag skulle bli ledsen. visst, det kändes. man minns ju dom fina stunderna med honom. men annars var det inte så mycket. sara sa mest "fan han är ju lika korkad som dig" haha :) well, that time is over. och som sagt, om det inte vore för han hade jag inte suttit här nu :) bye bye niklas. i'm over you! wohoo!

somnade ganska sent inatt. satt & kollade johan glans på youtube & garva halvt ihjäl oss. och såklart "skogsturken" .. fyfan! humorn när den är som bäst. tusentals som gjort parodi på den också. hahaha. kolla in nedanför! nu ska jag klä på mig. åker om en timma. ska ut och äta i nässjö & säga hejdå till sara :( önskar hon bodde närmre, för fyfan va kul vi har tillsammans! <3 love you babe!

hörs senare! :)



fel människa får en freesbe i huvudet & börjar mucka. jävla pinsam han är.
"EY VEM VARE SOM KASTA?" kolla in hans biffstil han får till vid 0.28. haha.
& nej jag bryr mig inte om den är gammal :P




jag & sara höll på å dö när vi såg den här parodin. hahaha. bättre än originalet!




"han kan inte gå ut med vit skjorta utan att alla skriker efter honom "vem vare som kasta?"  "han fick en freesbe i öraaaat" hahahaha. så jävla ful! roligast när man är övertrött och har lika kass humor som mej & sara! haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha vi har så sjuk humor!

2008-11-30 @ 22:16:20
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hahahaha jag skratta ihäk mig så jävla kul:D

2008-11-30 @ 22:17:35
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAAHAAH, dom bästa filmerna på YuoTube. helt klart!!

2008-12-01 @ 00:16:05
URL: http://staig.devote.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0